تبادل لینک
نوشته شده توسط : تیموررضائی شهریور

تبادل لینک رایگان هوشمند و اتوماتیک  |خرید عینک افتابی

متاسفانه چيزي که اين روزها بسيار آن را مي‌بينيم? افرادي هستند که فکر مي‌کنند بک‌لينک در همان تبليغات متني که اکثرا در سايت‌هاي ايراني جا افتاده است خلاصه مي‌شود و هرکس که اسمي از بک‌لينک آورد? يعني ماهيانه چند هزار تومان بدهيم تا سايتي لينک مارا در بخش تبليغات متني خود بگذارد! اين تعريف کاملا غلط است. تبليغات متني هم يکي از روش‌هاي خريد بک‌لينک به حساب مي‌رود که از طرف گوگل کاملا مردود اعلام شده و باعث افت و پنالايز سايت شما نيز مي‌شود. به شما توصيه مي‌کنم حتما نوشته “چرا نبايد بک لينک بخريم؟” را بخوانيد!

معرفي سايت تبادل لينک هوشمند | بهترين سايت تبادل لينک رنک دار | نحوه ثبت لينک در سايت تبادل لينک بست لينکز

بهترين راه افزايش بازديد و رتبه سايت بي شک بک لينک هاي ورودي يک سايت مي باشد در واقع پس از به روز رساني هاي پياپي آپديت پاندا گوگل سال گذشته آپديت جديدي را معرفي کرد که نام آن پنگوئن بود و به طور خاص بر روي لينک ها تمرکز داشت. در ميانه راه آپديت پاندا پيام هاي بسياري در مورد لينک هاي غيرطبيعي به وبمسترها ارسال شد که اخطاريه اول گوگل به مديران وبسايت ها در مورد لينک هاي خريداري شده يا تبادل لينک بود.بعدهاي گوگل مواضع خاص خود را در مورد لينک ها مشخص کرد و بيان کرد که: ?? خريداري هرگونه لينک ممنوع ميباشد و در صورت خريداري با سايتي که خريداري کرده و فروشنده لينک برخورد خواهد کرد و حتي ميتواند باعث شود سايت مورد نظر به طور کامل از ديتابيس اطلاعاتي گوگل حذف شود. ?? وبلاگ ها و يا وبسايت هايي که اقدام به تبادل لينک ميکنند بايد بدانند قدم در راه خطرناکي ميگذارند. ام در اين وسط برخي از سايت هاي هستند که تبادل لينک سه طرفه را انجام مي دهند و اين يک برتري است شما مي توانيد با ثبت لينک خود در اين وبلاگ ها يا وب سايت ها باعث افزايش بازديد خود شويد ما يکي از اين سايت ها را معرفي مي کنيم (http://www.best-links.ir/)

تبادل لينک

بهترین سایت تبادل لینک اتوماتیک | بهترین سایت تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک رایگان هوشمند و اتوماتیک صد در بهترین فروشگاه اینترنتی خرید عینک آفتابی نام عبارتی است که اصولا در بین صاحبان وبسایت و وبلاگ صد در بهترین فروشگاه اینترنتی خرید عینک آفتابی رایج است . در تبادل لینک رایگان هوشمند و اتوماتیک صد در بهترین فروشگاه اینترنتی خرید عینک آفتابی صاحبان وبسایت های صد در بهترین فروشگاه اینترنتی خرید عینک آفتابی و یا وبلاگ های صد در بهترین فروشگاه اینترنتی خرید عینک آفتابی جهت افزایش بازدیدکنندگان صفحه ی اینترنتی صد در بهترین فروشگاه اینترنتی خرید عینک آفتابی خود ، از یکدیگر درخواست درج آدرس اینترنتی وبسایت صد در بهترین فروشگاه اینترنتی خرید عینک آفتابی و یا وبلاگ صد در بهترین فروشگاه اینترنتی خرید عینک آفتابی خود در صفحه ی اینترنتی صد در بهترین فروشگاه اینترنتی خرید عینک آفتابی هم مینمایند . این عمل موجب افزایش امتیاز صد در بهترین فروشگاه اینترنتی خرید عینک آفتابی آنان در موتورهای جستجو نیز می باشد . نوع دیگر تبادل لینک رایگان هوشمند و اتوماتیک نام آن تبادل لینک رایگان هوشمند و اتوماتیک اتوماتیک صد در بهترین فروشگاه اینترنتی خرید عینک آفتابی میباشد ، در این نوع تبادل صد در بهترین فروشگاه اینترنتی خرید عینک آفتابی وبمسترها درخواستی را جهت تبادل لینک رایگان هوشمند و اتوماتیک صد در بهترین فروشگاه اینترنتی خرید عینک آفتابی از یکدیگر انجام نمی دهند و تنها با انجام مراحلی به صورت اتوماتیک تبادل لینک رایگان هوشمند و اتوماتیک صد در بهترین فروشگاه اینترنتی خرید عینک آفتابی انجام می شود اما یه سوال پیش میاد چگونه تبادل لینک رایگان هوشمند و اتوماتیک صد در بهترین فروشگاه اینترنتی خرید عینک آفتابی کنیم ؟

 




:: موضوعات مرتبط: خرید عینک آفتابی , ,
:: برچسب‌ها: تبادل لینک هوشمند,تبادل لینک اتوماتیک,تبادل لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: